[中文歌詞] ​twenty one pilots - Navigating 指引

 #twentyonepilots #中文歌詞 #Clancy


※版權歸 twenty one pilots 所有※

※All rights belong to twenty one pilots※


.原歌曲連結.

https://youtu.be/07YtBj3BEBQ


.喜歡我的翻譯的話歡迎小額贊助我,我會非常高興!.

https://www.buymeacoffee.com/FlyingPants




.Lyrics 歌詞.

My, oh my

我的老天


Don't know how long it's been

不知過了多久


My, oh my

我的老天


I can't seem to turn the page

我還沒準備好進到下個階段


This haze around my face

愁雲遮掩著我的面容


Makes me feel all alone

我只感受得到無盡的孤寂


I know you see me standing still

你看不透躊躇不前的我


When our fingers touch, I feel my way back home

而我們指尖相觸的剎那,彷彿為我指引了歸途


Pardon my delay

原諒我的遲來


I'm navigating, I'm navigating my head

我在指引方向,指引我的思緒


Disassociate

情感逐漸解離


I'm navigating, I'm navigating my head

我得解析自我,解析我的大腦


Give me some advice

渴望你的協助


I am wasting all this time

我已經浪費了太多時間


My, oh my

我的老天


Don't know how long it's been

這一切已經持續太久了


My, oh my

我的老天


How things change so rapidly

世間為何瞬息萬變


I find my self-esteem, then turn so cold

我能感覺到情感正從自我緩慢消逝


Pardon my delay

原諒我的遲來


I'm navigating, I'm navigating my head

我在指引方向,指引我的思緒


Disassociate

情感逐漸解離


I'm navigating, I'm navigating my head

我得解析自我,解析我的大腦


Give me some advice

渴望你的協助


I am wasting all this time

我已經浪費了太多時間


My, oh my

我的老天


Don't know how long it's been

這一切已經持續太久了


Since I responded to your question

既然我決定回答你的問題


If you really want to know what I'm thinkin'

要是你真的想知道我在想什麼


Kind of feels like everybody leaves

我在想人們離開的畫面


Feelin' the reality that everybody leaves

我在想人們終會離開的事實


My dad just lost his mom, I think that everybody leaves

我爸剛失去了媽媽,我想大家都將離去


And now I'm tryin' to hold onto you 'cause everybody leaves

而我現在只想握緊你的手,不願你像其他人離去


Pardon my delay

原諒我的遲來


I'm navigating, I'm navigating my head

我在指引方向,指引我的思緒


Disassociate

情感逐漸解離


I'm navigating, I'm navigating my head

我得解析自我,解析我的大腦


Give me some advice

渴望你的協助


I am wasting all this time

我已經浪費了太多時間


My, oh my

我的老天


Pardon my delay

原諒我的遲來


I'm navigating, I'm navigating my head

我在指引方向,指引我的思緒


Disassociate

情感逐漸解離


I'm navigating, I'm navigating my head

我得解析自我,解析我的大腦


Give me some advice

渴望你的協助


I am wasting all this time

我已經浪費了太多時間


My, oh my

我的老天

留言

這個網誌中的熱門文章

[中文歌詞] Eminem - Doomsday Pt. 2 末日 Pt. 2

[中文歌詞] Eminem feat. Big Sean & BabyTron - Tobey

[中文歌詞] twenty one pilots - Overcompensate 加倍奉還