[中文歌詞] Dr. Dre feat. Akon & Snoop Dogg - Kush 大麻

 #Dr. Dre #中文歌詞


※版權歸 Dr. Dre 所有※

※All rights belong to Dr. Dre※


.原歌曲連結.

https://youtu.be/BuJDaOVz2qY



.喜歡我的翻譯的話歡迎小額贊助我,我會非常高興!.

https://www.buymeacoffee.com/FlyingPants


.其他翻譯這首歌的優秀譯者.

煞世太保:https://reurl.cc/5v9ODv


.Lyrics 歌詞.

Hold up, wait a minute

等等,休息一下


Let me put some kush up in it

讓我先捲根好貨


Hold up, wait a minute

別急,緩一下


Let me put some kush up in it

先來根純的再說


Hold up, wait a minute

等等,休息一下


Let me put some kush up in it

讓我先捲根好貨


Hold up, wait a minute

別急,緩一下


Let me put some kush up in it

先來根純的再說


Now, this that "puff, puff, pass" shit, Cheech and Chong glass shit

又到了「欸,欸,抽一口」的時候,拿出我的 Cheech & Chong 菸斗


Blunts to the head, kush pillows, no mattress

快感直上腦,爽得像躺在世上最柔軟的枕頭,不用床墊也能就地躺下


Speedboat traffic, bitches automatic

每天都開著快艇四處穿梭,馬子都自動貼上來


Cross that line, fuck around and get your ass kicked

但別想隨意越界,你他媽敢在我地盤亂搞就死定了


We roll shit that burn slow as fucking molasses

這貨的品質高到能讓火燒得比糖漿流動的速度還慢


Probably won't pass it, smoke it 'til the last hit

我才不要傳下去,我大概會自己抽完它


Down to the ashes

直接抽到只剩灰燼


Mary J. a bad bitch

Mary J. 你這個調皮的小賤貨


Andre, 3001, another classic

就像 Andre 跟 3001,又一經典


Go ahead, ask 'em— bitches 'bout how I be smoking out

去啊,去問問看其他人,問問看我在大麻界的名聲怎麼樣


Oh, yeah, it's goin' down

沒錯,派對要開始了


Order rounds, we smoke a quarter pound of that good stuff

再點幾輪酒,配上我們帶來的幾磅好貨


Oh yeah, we smokin' all night

爽啦,徹夜吸嗨


Yeah, puff puff pass that shit right here

快,把東西傳過來


Nigga, better than my last batch

他媽的,居然比上一批還純


Caramel complexion and her ass fat

配上這焦糖色的肥嫩翹臀


Inhale, exhale

吸,吐


Inhale, exhale

吸,吐


Whoa


I know you tryna get high

我知道你想要嗨


Type of shit that have you leanin' sideways

想要那種能讓你爽到不省人事的好貨


Take a whiff of this, suicide

聞一口,絕對讓你上癮


Holla at me, ‘cause I got it all day

想要就直接連絡我,我全天候提供服務


No need to fly to Jamaica for the ganja

想要最純的大麻,才不需要飛到牙買加


We can get the same thing

我們這裡就有同等級的好貨


You want the bomb-bomb-diggy?

你想要世界上最純的好貨嗎?


Holla at my niggy right here in L.A.

去找我在洛杉磯的好兄弟吧


Inhale, exhale

吸,吐


Inhale, exhale

吸,吐


Hold up, wait a minute

等等,休息一下


Let me put some kush up in it

讓我先捲根好貨


Hold up, wait a minute

別急,緩一下


Let me put some kush up in it

先來根純的再說


Hmm! Still, I am

沒錯,我還是這樣


Tighter than the pants on will.i.am

氣場把你包得緊緊的,像是威廉的緊身褲


Black throwback Steeler hat, pound in my backpack

戴著黑色復古匹茲堡鋼人帽,包裡裝著幾磅大麻


Next to where the Swishers at, smoking presidential

拿出一些捲紙,抽著最純的貨


Got some bubba, I'll give you that, need it for my cataracts

還有些不同風味的可以給你挑,反正那都是「醫療用」的


Four hoes and I'm the pimp in my Cadillac

帶著四個馬子,在我的凱迪拉克上我就是最屌的皮條客


You can tell them Cali back; matter-fact, they'll know

告訴大家加州回來了,算了也不用麻煩,大家看得出來


This ain't 'dro, get a whiff of that

這才不是什麼隨便的低級大麻,你聞聞看


No, it ain't no seeds in my sack, you ain't never gotta ask, dog

別他媽質疑我的貨裡有沒有雜質,這問都不用問,老兄


"What he smokin' on?" Shit, kush 'til my mind gone

「他在吸那什麼貨啊?」,媽的,我已經徹底茫掉了


What you think I'm on?

你覺得我在吸什麼?


Eyes low, I'm blown high as a motherfucker

眼神渙散,他媽的嗨得跟什麼一樣


Yeah, ain't no questions 'bout it

對啦,不用懷疑


Niggas say, "Smoke me out," yeah, I really doubt it

有人說:「帶我一起抽」,哈,再說啦


I'm Bob Marley reincarnated, so faded

我就像投胎轉世的巴布·馬利,超級放鬆


So if you want it, you know your nigga, homie

所以要是你想來點的話,你知道我在哪,兄弟


You can put it in a Zag or a blunt and get blunted

拿到貨後你想用捲紙或是雪茄抽都行


Inhale, exhale

吸,吐


Inhale, exhale

吸,吐


Whoa


I know you tryna get high

我知道你想要嗨


Type of shit that have you leanin' sideways

想要那種能讓你爽到不省人事的好貨


Take a whiff of this, suicide

聞一口,絕對讓你上癮


Holla at me, ‘cause I got it all day

想要就直接連絡我,我全天候提供服務


No need to fly to Jamaica for the ganja

想要最純的大麻,才不需要飛到牙買加


We can get the same thing

我們這裡就有同等級的好貨


You want the bomb-bomb-diggy?

你想要世界上最純的好貨嗎?


Holla at my niggy right here in L.A.

去找我在洛杉磯的好兄弟吧


Inhale, exhale

吸,吐


Inhale, exhale

吸,吐


Need that kush, we blow on the best smoke

需要大麻,要抽就抽最好的


Inhale slow, no joke, make your ass choke

吞吐要慢,不開玩笑,不然會嗆死你


Hold up, wait a minute, you can go put it back

等等,別急,先放回去


‘Cause what you got in your sack, boy, it ain't that

媽的你裡面捲那什麼鬼東西,不是這樣用的


Need that kush, we blow on the best smoke

抽大麻,要抽就抽最頂級的


Inhale slow, no joke, make your ass choke

吞吐要慢,不開玩笑,不然會嗆死你


Inhale, exhale

吸,吐


Inhale, exhale

吸,吐


Woah


Inhale, exhale

吸,吐


Inhale, exhale

吸,吐


Oh

留言

這個網誌中的熱門文章

[中文歌詞] Eminem - Doomsday Pt. 2 末日 Pt. 2

[中文歌詞] Eminem feat. Big Sean & BabyTron - Tobey

[中文歌詞] twenty one pilots - Overcompensate 加倍奉還