[中文歌詞] twenty one pilots - Midwest Indigo 中西部靛藍​

 #twentyonepilots #中文歌詞 #Clancy


※版權歸 twenty one pilots 所有※

※All rights belong to twenty one pilots※


.原歌曲連結.

https://youtu.be/mREOvIgImmo



.喜歡我的翻譯的話歡迎小額贊助我,我會非常高興!.

https://www.buymeacoffee.com/FlyingPants


.Lyrics 歌詞.


Reachin' out on my way home

準備踏上回家的路


You can be so cold, I'll try again

一路上荒涼冷冽,但我不會氣餒


You make me sad and second-guess myself

我不禁感到悲傷、質疑自我


You can be so cold

而你為何這般冷漠


Reachin' out on my way home

準備踏上回家的路


You can be so cold, I'll try again

再歷經幾番波折,我都不願折返


You make me sad and second-guess myself

這是趟令人難過且困惑的旅途


You can be so cold, Midwest Indigo

你卻顯得如此無情,中西部靛藍


Running late so I didn't have the time

我來得有些遲了


To scrape the frosted windshield like we're barely scrapin' by

沒有時間除去擋風玻璃上的霜,這趟路顯得有些狼狽


Concentrate on the little gap in the ice

專注於冰霜間僅存的視野


That seems to be about as wide as our chances

可我的信念也沉入那裂縫中而愈趨渺小


Did you pull up yet?

你停下車了嗎?


Did you forgеt we're tight on time?

你是否還記得我們正被時間追趕著?


Reachin' out on my way home

準備踏上回家的路


You can be so cold, I'll try again

一路上荒涼冷冽,但我不會氣餒


You make me sad and second-guess myself

我不禁感到悲傷、質疑自我


You can be so cold, Midwest Indigo

而你為何這般冷漠,中西部靛藍


Cloud coverage matched my outfit to a knife

從雲層間投出的光,在我衣著上映上了刀刃的剪影


I requested counsel with the counselor and he cancelled twice

我向輔導員尋求兩次諮詢,兩次都被取消了


It's a different blue, it's deeper than it's been

有別於以往的藍色憂愁,那是種更深沉的感受


I'll be pulling into the parking lot before the heat kicks in

我趕在引擎完全熱起來前,停在了目的地


What's your ETA?

你要到了嗎?


Chill out, man, we're right on time

放輕鬆,都還來得及


Reachin' out on my way home

準備踏上回家的路


You can be so cold, I'll try again

再歷經幾番波折,我都不願折返


You make me sad and second-guess myself

這是趟令人難過且困惑的旅途


You can be so cold, Midwest Indigo

你卻顯得如此無情,中西部靛藍


And I want love and sunny days

我渴望愛與陽光


I'm a bit too old to run away

逃避在我這個年紀來說太累了


You make me sad and second-guess myself

你總是讓我傷心,讓我自責


You can be so cold

你總是如此冷漠


You can be so cold

你為何如此冷漠


Midwest Indigo

中西部靛藍

留言

這個網誌中的熱門文章

[中文歌詞] Eminem - Doomsday Pt. 2 末日 Pt. 2

[中文歌詞] Eminem feat. Big Sean & BabyTron - Tobey

[中文歌詞] twenty one pilots - Overcompensate 加倍奉還